تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 19:33
کد خبر : 52550

ملوان بندرانزلی با دو گل فجر سپاسی شیراز را مغلوب کرد

ملوان بندرانزلی با دو گل فجر سپاسی شیراز را مغلوب کرد

جارستان: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک بازی جذاب خانگی در برابر میهمان خود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی دست یافت و شیرازی ها را با دو گل بدرقه و راهی کرد. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴  امروز (یکشنبه)  در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال

جارستان: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک بازی جذاب خانگی در برابر میهمان خود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی دست یافت و شیرازی ها را با دو گل بدرقه و راهی کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴  امروز (یکشنبه)  در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود.

بازی در هوایی آفتابی آغاز شد و ملوانان از همان ابتدای بازی حملات مستقیم از کناره ها را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه ۱۰ بازی رضا درویشی بازیکن شماره ۳۰ ملوانان توپ ارسالی حافظ یعقوبی از نقطه کرنر را با ضربه سر وارد دروازه تیم میهمان کرد و شادی را هواداران ملوان هدیه نمود.

در ادامه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای جبران گل خورده حملاتی را بر روی دروازه ملوان بندرانزلی انجام داد ولی نتیجه ای حاصل نشد.

در اواخر وقت های نیمه اول، بازی وارد حاشیه شد و داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که به نحوه قضاوت داور معترض بود با کارت زرد جریمه شد اما دست از اعتراض نکشید و از کاپیتان تیمش خواست بازیکنان را بیرون بکشد و  به دنبال تداوم اعتراضات با کارت قرمز داور میدان مواجه و از زمین اخراج شد.

نیمه اول با تک گل ملوانان به پایان رسید و دو تیم برای ۱۵ دقیقه به رختکن رفتند تا نیمه دوم را با تذکرات و راهنمایی های مربیان شروع کنند.

نیمه دوم بازی با حملات بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز آغاز شد ولی ملوانان با دفاع مستحکم مقابل این حملات ایستادند و در نهایت در دقیقه ۷۴ بازی روی اشتباه مدافعان تیم فجر سیاسی، ملوانان به یک ضربه ایستگاهی دست یافته و ارسلان تفضلی با شوت سرکش از پشت محوطه هجده قدم توپ را وارد دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز کرد.

دقایق پایانی بازی نیز با وجود تلاش های فجر سپاسی برای تیم میهمان بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

ملوانان به سرمربیگری محمد احمد زاده در این دیدار از مبین عشایر، مهیار زحمتکش، محمد رضا محرمی، پرهام صیاد، حافظ یعقوبی، سیامک کوروشی، محمد حسین پور، ارسلان تفضلی، رضا درویشی، مهدی هاشمی نژاد و محمدعلی اکبرخواه به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی میدان استفاده کردند و داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، سعید جلالی راد، محمد قنبری، امیر شعبانی، احسان علوان زاده، ایوب کلانتری، علی اکبر حیدرنیا، اسماعیل بابایی، میلاد احمدی، محمد حسین کریم زاده و بابامحمدی را برای رویارویی با ملوانان به زمین مسابقه فرستاد.

قضاوت این دیدار برعهده سعید رحیمی مقدم از استان آذربایجان شرقی بود و ایوب غلامزاده، حسین گلشنی و شبیه بهروزی وی را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و توانست از نقطه خطر در انتهای جدول رها شده و در رده پانزدهم جدول رده بندی جام آزادگان و بالاتر از رقیب سنتی خود سپید رود رشت قرار گیرد و تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیز با این شکست و با ۳۴ امتیاز از ۲۱ بازی مکان پنجم جدول را به خود اختصاص داد.

ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته ۲۲ این رقابت ها ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۳ بهمن میهمان تیم خوشه طلایی ساوه است و فجر شهید سپاسی شیراز نیز در همین روز و ساعت به مصاف تیم همشهری خود قشقایی شیراز می رود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.